Winkelwagen Geen producten

Klantenservice

SERVICE & GARANTIE

Voor ons heel belangrijk om geen ontevreden klanten te hebben. Om dit resultaat ook in de toekomst te behouden bieden wij onze klanten de optimale service waar Beddenplein.nl voor staat. Meestal is onze nazorg niet nodig, maar in die gevallen waarin dat anders is, staan wij graag voor u klaar.

Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. U heeft bij ons recht op een garantieperiode van  twee jaar.

Onze garantie:

  • Een garantietermijn van  2 jaar
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
  • Het product is bij ons aangeschaft 
  • U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product
  • Retourkosten worden in rekening gebracht, uiteraard zijn de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. U betaalt dus eenmalig verzendkosten.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. 

U kunt uw klacht indienen door een email te sturen naar info@dreamsbedden.nl. We willen u vragen de originele factuurgegevens en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is toe te voegen. Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Op deze manier kunt u binnen 48 uur een inhoudelijke reactie van ons ontvangen en proberen we de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.

RETOURBELEID

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van alle* artikelen die u bij ons in de webshop gekocht heeft een retourmelding maken, mits deze voorzien zijn van een zo origineel verpakking. Indien producten door uw toedoen schade hebben opgelopen, dat stellen wij u aansprakelijk voor waardevermindering. Dit is immers een wettelijk vastgestelde regel met betrekking tot verkopen op afstand. Heeft u binnen 14 dagen geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht, dan vervalt dit recht. De kosten welke het retour zenden met zich meebrengt zijn te allen tijde voor rekening van de koper. De meeste artikelen kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd, houd rekening met gemiddelde verzendkosten van € 15,-.

Retourzendingen kunt u door middel van ons retourformulier aanmelden, zodat wij weten dat uw artikel retour komt. U ontvangt bericht op het e-mailadres dat u in het formulier vermeldt. Nadat u het formulier heeft ingevuld, dient u binnen 14 dagen de producten te retourneren. Na ontvangst van uw artikel retourneren wij het gehele aankoopbedrag. Dit is uiterlijk binnen 30 dagen nadat u het artikel retour stuurt.

U kunt een e-mail sturen naar info@dreamsbedden.nl waarin u de vragen uit het beantwoordt. U mag geen artikel ook zonder aanmelding retourneren. 

HULP BIJ BESTELLEN

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "ga door naar afrekenen" om te gaan betalen of betalen bij aflevering. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw adresgegevens, bestelling inzien.  Voor u uw bestelling bevestigd heeft, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Telefonisch bereikbaar van ma t/m za tussen 09.00 en 20.00 uur

T: 085-3031568
info@dreamsbedden.nl

 

VEILIG BETALEN

Betalen via iDeal

Met iDeal betaal je vanaf je eigen bankrekening. iDeal is de meest eenvoudige en meest gebruikte wijze van betaling. De transactie door je bank uitgevoerd. Veilig en betrouwbaar. Indien  je bankiert via Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, ING, SNS Bank of Friesland kun je direct gebruik maken van IDeal als betalingsmethode.

Betalen bij aflevering

U kunt betalen bij aflevering, dit is mogelijk bij bestelling hoger dan € 250,00.
 

KLANTENKLACHTEN

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Email: info@dreamsbedden.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

De voordeligste boxsprings van Nederland en België

 

Alle bedragen zijn inclusief btw